محصولات دستر مقاوم در برابر شستشو

سرویس های روتختی دستر بدون هیچ نگرانی کاملا قابل شستشو بوده، اما پیشنهاداتی برای افزایش طول عمر آن ها نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار دستر، یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن ماندگاری سرویس های خواب دستر، شستشو در خشکشویی می باشد. چرا که در خشکشویی فرایند شستشو و خشک شدن لحاف اصولی تر انجام شده و احتمال آسیب محصول بسیار ضعیف تر خواهد بود. 

اما برای شستشوی بهتر کالای خواب در منزل بایستی به این نکات توجه کنید، به جهت حفظ رنگ اصلی محصولات بهتر است که رنگ های تیره و روشن را به صورت جداگانه بشویید. ترجیحا برای شستشوی روتختی های رنگی از مواد شوینده ی بدون آنزیم و مخصوص پارچه های رنگی استفاده نمایید.

تلاش کنید محصولات را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد در وضعیت شست و شو قرار دهید. از شستن روتختی به همراه بقیه ی البسه و یا حوله ها جدا خودداری کنید.

همچنین سعی کنید محصولات را برای مدت طولانی در معرض آفتاب قرار ندهید و از درجه حرارت بالا برای خشک کردن استفاده نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه روزه همراهتیم

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

خدمات کارخانه دستر تولید انواع ملزومات خواب اعم از انواع روتختی، انواع سرویس لحاف، انواع سرویس کاور لحاف، انواع سرویس های نیم ست وملحفه، انواع روتختی بهاره، لحاف لایت، کاور تشک سفری، انواع بالش، انواع روبالشتی، و… در تمامی ابعاد و مناسب هر نوع سلیقه با بهترین متریال و کیفیت در خور شان ایرانی می‌باشد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کالای خواب دستر می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.