دستر در مسیر 50 ساله

دستر در مسیر 50 ساله ی خود از دل تجربه بهترین محصولات را تولید می کند.

کالای خواب یکی از آن دسته محصولاتی است که مصرف کنندگان در حین خریدِ آن حساسیت زیادی به خرج می دهند. چرا که کیفیت کالای خواب ارتباط مستقیمی با کیفیت خواب و استراحت افراد دارد. از این رو لحاظ نمودن کیفیت در تولید کالای خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرگار دستر، گروه تولیدی دستر با پیشنیه ی ۵۰ ساله در زمینه ملزومات خواب، همواره تلاش کرده‌است تا خاص ترین روتختی ها  با بهترین متریال را تقدیم مشتریان خود نماید.

بسته بندی منحصر به فرد، دوخت تمیز و درجه یک و همچنین متریال با کیفیت، از جمله ویژگی هایی هستند که سرویس های رو تختی دستر را از سایر نمونه های مشابه موجود در بازار متمایز می کند.

گفتنیست علاقه مندان به محصولات دستر می توانند کالای خواب مورد نیاز خود اعم از انواع روتختی، انواع سرویس های لحاف، انواع سرویس های کاور لحاف، انواع سرویس های نیم ست و ملحفه، انواع روتختی بهاره، لحاف لایت، کاور تشک سفری، انواع بالش و انواع روبالشتی را  از طریق عاملین فروش و یا وب سایت دستر خریداری نموده و در سرتاسر کشور با ارسال رایگان دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه روزه همراهتیم

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

خدمات کارخانه دستر تولید انواع ملزومات خواب اعم از انواع روتختی، انواع سرویس لحاف، انواع سرویس کاور لحاف، انواع سرویس های نیم ست وملحفه، انواع روتختی بهاره، لحاف لایت، کاور تشک سفری، انواع بالش، انواع روبالشتی، و… در تمامی ابعاد و مناسب هر نوع سلیقه با بهترین متریال و کیفیت در خور شان ایرانی می‌باشد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کالای خواب دستر می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.